Welkom op NijnenPlaza!

Hier kun je alle avonturen lezen die Jetje, Ed & Elly allemaal beleven.

Ook kun je hier regelmatig handige konijneninfo terugvinden.

Voor vragen en/of opmerkingen kan je mailen naar nijnenplaza@hotmail.nl.

Laat bij je bezoek even een reactie achter onderin de blogs.

Dit maakt bloggen een stuk gezelliger :-)

Veel leesplezier!

Groetjes José



maandag 12 maart 2012

Nieuws van Nina & Gerrit

Vanochtend keek ik weer eens in mijn NijnenPlaza-mail & zag dat ik een mailtje had gekregen van de nieuwe eigenaars van Nina & Gerrit. Ze liet me weten dat het heel goed gaat met ze & ik kon uit haar mail opmaken dat ze het supergoed naar hun zin hebben. Ze konden ze niet meer missen ♥ Echt fijn dat ze zo goed terrecht gekomen zijn! Volgens mij hadden ze geen beter plekje kunnen treffen :-) Ze had ook een foto van hen erbij gedaan:


Ik denk nog regelmatig aan ze, dus ben heel blij hiermee

3 opmerkingen:

  1. O dat is zo fijn...jij weet in elke geval dat ze het goed maken. Ik weet niets...maar ja misschien ook beter...Leuke foto ook, wat is die Nina tocht een mooie meis he? Fijn voor je, dan weet je dat je de juiste keus hebt gemaakt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi José,
    Dat is wel heel fijn! Wij moeten ook nog aan het idee wennen dat Truus en Stijntje nu in de opvang zitten...die krijgen vast ook een goed plekje.
    Bedankt voor je lieve woorden!
    Groetjes, Jannet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn! Leuk dat jullie contact houden!

    BeantwoordenVerwijderen