Welkom op NijnenPlaza!

Hier kun je alle avonturen lezen die Jetje, Ed & Elly allemaal beleven.

Ook kun je hier regelmatig handige konijneninfo terugvinden.

Voor vragen en/of opmerkingen kan je mailen naar nijnenplaza@hotmail.nl.

Laat bij je bezoek even een reactie achter onderin de blogs.

Dit maakt bloggen een stuk gezelliger :-)

Veel leesplezier!

Groetjes José



woensdag 25 januari 2012

The 2 cutest rabbits in the world!

Zo schattig ♥


Op 1 of andere manier kan ik geen foto's uploaden momenteel...
Ik heb een aantal mooie foto's van Anne. Deze houden jullie van te tegoed!

3 opmerkingen:

  1. Hallo José,

    Zo schattig filmpje is dit. Ik heb deze filmpje al eerder gezien. Ik heb zo gelachen om twee jonge konijntjes. Ik kijk ook wel eens via YouTube. Echt heel leuk om te naar te kijken.

    Fijne avond gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José,

    Leuk dat filmpje ken hem inderdaad ook al. Jammer dat het foto's uploaden niet lukt. moet hier nog een aantal op de computer zetten heb weer een reportage.

    Fijne donderdag.

    Groetjes Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi José,
    Wat een leuke blog heb je hier! Ik zal meteen een linkie terug plaatsen;)

    En wat een lief filmpje.. Ik kende hem al maar hij blijft leuk om te zien.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen