Welkom op NijnenPlaza!

Hier kun je alle avonturen lezen die Jetje, Ed & Elly allemaal beleven.

Ook kun je hier regelmatig handige konijneninfo terugvinden.

Voor vragen en/of opmerkingen kan je mailen naar nijnenplaza@hotmail.nl.

Laat bij je bezoek even een reactie achter onderin de blogs.

Dit maakt bloggen een stuk gezelliger :-)

Veel leesplezier!

Groetjes José



zaterdag 14 januari 2012

Cadeautje van SKB

Al sinds enige tijd ben ik lid van de werkgroep van Stichting KonijnenBelangen (SKB).
Door een zwaar traject, zwangerschap & de geboorte van mijn dochtertje Anne ben ik het laatste jaar niet meer echt actief geweest voor de stichting. Maar desondanks ontving ik met de feestdagen evengoed een verrassing via de post van hen met de feestdagen:


Het boek "High Five met je Konijn" van Bernice Muntz over verzorgen, opvoeden, trainen & spelen. Echt superlief, dankjulliewel! Deze is o.a. online te koop bij de Hema.

Mijn konijnenhobby ga ik weer meer oppakken met NijnenPlaza. Met Anne heb ik het een stuk drukker dan eerst, maar ik mis het. Ed & Elly doen het ontzettend goed gelukkig & vermaken zich prima in hun nieuw verblijf. Binnenkort hier meer over met foto's :-)

Liefs José

7 opmerkingen:

  1. Hoi Josè, wat is je log gezellig. Druk hoor nu je een kindje hebt, maar ook zo fijn zo'n kleintje om je heen. Kan me voorstellen dat je je hobby mist en je kunt het toch proberen.
    Ben erg benieuwd naar een foto van Anne.
    En dat boek lijkt me ook wel wat.
    Fijn weekend verder, groetjes Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo José,

    Gezellige weblog heb je ervan gemaakt. Kan me voorstellen dat je je hobby mist. oudste hier gaat al na school en ons jongste gaat meestal helpen. en dan straks in mei komt er nog een kleintje bij drukte genoeg.

    Leuk kadootje van stichting konijnenbelangen super dat ze toch aan je gedacht hebben.

    Ben benieuwd naar je nieuwe konijnenverblijf. en je dochtertje Anne.

    Tot schrijfs!

    Groetjes Janna en de hangoren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je weer meer gaat loggen, ik wacht in spanning af naar de nieuwe verhalen, leuke achtergrond heb je nu gekozen, het boek lijkt me geweldig, ik had het ook al een bekeken om te bestellen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jose,ik heb het boek ook gekregen en het is erg leuk om te lezen.Ik heb je link meteen bij mijn log geplaatst dan kan ik jou ook volgen.
    Fijne avond.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemoregen José,

    Wat leuk dat je boek heeft gekregen. Ik heb naar hun site gekeken. En ik heb ook naar filmpjes gekeken. Zo leuke filmpje is dit. Echt genieten José. Wat fijn dat je weer hobby gaat pakken. Je heb erg druk met Anna gehad. Ed en Elly gaat gelukkig goed. Dat is belangrijk voor jou.


    Fijne week gewenst.
    Groetjes van Ferry & Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi José,
    Ja leuk he, dat boek. Ik had het al, dus kreeg een bloemetje :-) Ben er nog niet in begonnen, hoor. Veel te druk ;-) Maar dat heb jij ook nu met Anne, dan staan je hobby's op een laag pitje natuurlijk. Ik ben benieuwd naar foto's van je kleine meisje!
    Groetjes, Jannet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik reageer hier maar even! Bedankt voor je reacties. En mij lukt het inderdaad wel om foto's gewoon hierop te krijgen.. Bij jou niet?

    BeantwoordenVerwijderen